دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک مردانه

 هیچ چیزی بیش از طراحی عالی دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک مردانه، تجارت شما را متمایز نمی کند. برای شروع این نکات طراحی فروشگاه بوتیک را بررسی کنید. دارندگان بوتیک معمولاً کار خود را با علاقه به لباس های خاص ، کالاهای خانگی ،در فروشگاه های بزرگتر و جعبه های بزرگ تهیه کنند ، کار خود را به عنوان عشق انجام می دهند. اگرچه بیشتر آینده خرید بوتیک به صورت آنلاین است ، اما بسیاری از مشتریان هنوز از خرید سنتی لذت می برند (با رعایت روشهای صحیح بهداشتی).

آیا شما فکر کرده اید که چگونه طراحی دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک مردانه شما بر خرید یا عدم خرید مشتریان شما تأثیر می گذارد؟ بسیاری از بوتیک ها دارای یک مربع نسبتاً کوچک از فضای فروش هستند ، بنابراین ساختن تعداد هر اینچ و نگه داشتن مشتری در داخل فروشگاه شما - خرید به جای گشت و گذار - برای رشد تجارت شما ضروری است.

در این پست ، ما موارد زیر را شرح خواهیم داد:

ایجاد مسیر فروش

انتخاب تم

نحوه استفاده از روشنایی

استفاده از موسیقی

ورود به آستانه

پنج تا 15 فوت مربع ابتدایی بوتیک شما جایی است که مشتریان شما از خرید پنجره ای به بررسی آنچه شما ارائه می دهید منتقل می شوند. این "منطقه رفع فشار" به آنها امکان می دهد موسیقی ، نورپردازی و فضای کلی فروشگاه شما را در اختیار شما قرار دهند. همچنین تعیین می کند که آیا آنها سریع به اطراف نگاه می کنند و می روند ، یا مواردی را که چشم را به خود جلب می کنند کشف می کنند و آنها را به ماندن دعوت می کنند.

این آستانه یا منطقه رفع فشار به مشتریان این امکان را می دهد تا سریع درباره فروشگاه شما قضاوت کنند. آنها تم شما را در نظر می گیرند ، ارزیابی می کنند که آیا فروشگاه شما در بودجه خود قرار دارد یا خیر و تصمیم می گیرند که آیا می خواهند آن را بیشتر کشف کنند. از آنجا که مشتریان در "حالت انتقال" هستند ، به احتمال زیاد از علامت گذاری یا محصولات قرار داده شده در اینجا چشم پوشی می کنند.

مسیری ایجاد کنید که جریان داشته باشد

هنگامی که مشتریان شما در فروشگاه شما گشت و گذار می کنند ، اینکه هر آنچه را که شما ارائه می دهید کشف کنند یا نه ، به این بستگی دارد که قدم زدن در "مسیر فروش" برای آنها آسان است. شما می خواهید با دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک مردانه فضای کافی برای عبور و مرور مردم داشته باشید در حالی که کالاهای خود را در دست و در سطح چشم قرار می دهید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک مردانه اینجا کلیک کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد