دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک مردانه

 هیچ چیزی بیش از طراحی عالی دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک مردانه، تجارت شما را متمایز نمی کند. برای شروع این نکات طراحی فروشگاه بوتیک را بررسی کنید. دارندگان بوتیک معمولاً کار خود را با علاقه به لباس های خاص ، کالاهای خانگی ،در فروشگاه های بزرگتر و جعبه های بزرگ تهیه کنند ، کار خود را به عنوان عشق انجام می دهند. اگرچه بیشتر آینده خرید بوتیک به صورت آنلاین است ، اما بسیاری از مشتریان هنوز از خرید سنتی لذت می برند (با رعایت روشهای صحیح بهداشتی).

آیا شما فکر کرده اید که چگونه طراحی دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک مردانه شما بر خرید یا عدم خرید مشتریان شما تأثیر می گذارد؟ بسیاری از بوتیک ها دارای یک مربع نسبتاً کوچک از فضای فروش هستند ، بنابراین ساختن تعداد هر اینچ و نگه داشتن مشتری در داخل فروشگاه شما - خرید به جای گشت و گذار - برای رشد تجارت شما ضروری است.

در این پست ، ما موارد زیر را شرح خواهیم داد:

ایجاد مسیر فروش

انتخاب تم

نحوه استفاده از روشنایی

استفاده از موسیقی

ورود به آستانه

پنج تا 15 فوت مربع ابتدایی بوتیک شما جایی است که مشتریان شما از خرید پنجره ای به بررسی آنچه شما ارائه می دهید منتقل می شوند. این "منطقه رفع فشار" به آنها امکان می دهد موسیقی ، نورپردازی و فضای کلی فروشگاه شما را در اختیار شما قرار دهند. همچنین تعیین می کند که آیا آنها سریع به اطراف نگاه می کنند و می روند ، یا مواردی را که چشم را به خود جلب می کنند کشف می کنند و آنها را به ماندن دعوت می کنند.

این آستانه یا منطقه رفع فشار به مشتریان این امکان را می دهد تا سریع درباره فروشگاه شما قضاوت کنند. آنها تم شما را در نظر می گیرند ، ارزیابی می کنند که آیا فروشگاه شما در بودجه خود قرار دارد یا خیر و تصمیم می گیرند که آیا می خواهند آن را بیشتر کشف کنند. از آنجا که مشتریان در "حالت انتقال" هستند ، به احتمال زیاد از علامت گذاری یا محصولات قرار داده شده در اینجا چشم پوشی می کنند.

مسیری ایجاد کنید که جریان داشته باشد

هنگامی که مشتریان شما در فروشگاه شما گشت و گذار می کنند ، اینکه هر آنچه را که شما ارائه می دهید کشف کنند یا نه ، به این بستگی دارد که قدم زدن در "مسیر فروش" برای آنها آسان است. شما می خواهید با دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک مردانه فضای کافی برای عبور و مرور مردم داشته باشید در حالی که کالاهای خود را در دست و در سطح چشم قرار می دهید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک مردانه اینجا کلیک کنید.


جدیدترین دکوراسیون داخلی ۲۰۲۱

سال 2020 سال تعیین کننده ای برای همه چیز بود اما به خصوص رابطه جمعی که همه ما با خانه های خود داریم. خاموشی های ناشی از بیماری همه گیر باعث شد بسیاری از ما در ایجاد دفاتر خانگی ، فضاهای آموزش در خانه و سالن های بدنسازی در تلاش باشیم و روش استفاده از خانه های خود تغییر دهیم، در همین راستا جدیدترین دکوراسیون داخلی ۲۰۲۱ به شما ارائه می شود.

خواه به خانه جدیدی منتقل شوید ، خانه فعلی خود را با جدیدترین دکوراسیون داخلی ۲۰۲۱ بازسازی کنید و یا برای آینده برنامه ریزی کنید ، مهم است که برای کمک به افزایش ارزش فروش مجدد ، زیبایی را به همان اندازه فعلی انتخاب کنید. در حالی که به طور کلی ، در سالهای اخیر و به ویژه در سال 2020 رویکرد "هر چیزی پیش می رود" وجود دارد ، این روندهایی است که کارشناسان و طراحان داخلی پیش بینی می کنند در سال 2021 از بین برود.

ما می توانیم یک هوای تازه ایجاد کنیم زیرا ظاهر مدرن خانه در حال خروج از مراتع است. به گفته کلی میسون ، مدیر خلاقیت و محتوای لولو و جورجیا ، بخشی از دلیل اینکه بسیاری از مردم از این زیبایی شناختی رنج می برند این است که بیش از حد زیاد مصرف شده است .

اما اگر نمی توانید در برابر اشتیاق Joanna Gaines در استودیوی منهتن خود مقاومت کنید ، میسون می گوید قطعات روستایی یکپارچه را انتخاب کنید که با دکوراسیون فضا مطابقت داشته باشد. بنابراین وقتی به ناچار با آن علامت روبرو شدید ، در برابر اصرار کلیک کردن روی "افزودن به سبد خرید" مقاومت کنید.

در مورد کانتینر سنگ مرمر که همیشه محبوب و همیشگی است ، اگرچه بخش عمده ای از روند آشپزخانه سفید ، از بین نمی رود ، اما بسیاری از مردم به جای مواد دیگر ، مواد زیبایی مشابهی را انتخاب می کنند. طراح داخلی کیتلین اسکنلون توصیه می کند با یک سنگ ساخته شده توسط انسان یا مهندسی بروید ، اما بر اهمیت انتخاب عاقلانه تأکید می کند: "تفاوت زیادی بین خط به خط دیگر وجود دارد.


نقشه های طبقه باز

در حالی که به نظر می رسید جذابیت طبقه باز در ابتدای سال 2020 کمرنگ می شود ، در طی همه گیری ، بسیاری از مردم راه سختی را آموختند که شاید آشپزخانه ، دفتر خانه ، اتاق ، اتاق بازی و اتاق نشیمن شما نباید همه باشد همان فضا عدم رعایت حریم خصوصی در نهایت به کمبود عملکرد تبدیل می شود.

اما طبق گفته دانیل بلوندل ، مدیر خانه آپارتمان درمانی ، اگر خانه شما در حال حاضر مفهومی باز است ، نباید اجازه دهید این مسئله باعث نگرانی شود. "من فکر نمی کنم که این یک شبه تغییر کند ، اما من فکر می کنم که مفهوم طرح باز کم کم از بین می رود. این در حال حاضر شروع شده است و من فکر می کنم که با شروع افزودن تقسیم کننده اتاق ، یا آوردن درب یا کشف نوعی راه حل برای افزودن حریم خصوصی ، این نتیجه به پایان خواهد رسید. "

اجرای دکوراسیون مغازه

چه بخواهید و چه نخواهید ، ظاهر در دنیای مغازه اهمیت زیادی دارد. ظاهر و احساس محصولات شما و نحوه نمایش آنها می تواند مستقیماً بر تصمیمات خرید مصرف کنندگان تأثیر بگذارد.به همین دلیل سرمایه گذاری در اجرای دکوراسیون مغازه فوق العاده مهم است. فرصت زیادی برای درگیر کردن خریداران در فروشگاه نخواهید داشت ، بنابراین می خواهید اطمینان حاصل کنید که نام تجاری شما تأثیرگذار است. اگر مغازه شما در زمینه طراحی یا اجرای دکوراسیون مغازه مشکلی دارد ، این مقاله می تواند کمک کند.

رنگها و شکلها را عاقلانه انتخاب کنید

استانداردها ، برنامه ها و عملیات برند را اجرا کنید

از چک لیست های تأیید شده حرفه ای ، گردش کار با درجه تجاری ، اتوماسیون و گزارش صرفه جویی در وقت استفاده کنید.

در انتخاب رنگ انتخابی باشید تا بتوانید فضای مناسب را برقرار کرده و با راهنمای سبک برند خود همسو شوید. به عنوان مثال ، رنگ های گرم باعث ایجاد انگیزه می شوند و رنگ های سرد باعث ایجاد احساس سالم می شوند. "

از شکل ها و اندازه های نمایشگر منحصر به فرد استفاده کنید تا در قفسه و راهروهای گروه محصولات خود را برجسته کنید. ثابت شده است که منحنی ها باعث افزایش فروش بیشتری می شوند ، به ویژه در گروه زیبایی.

اگر محصولات در یک فضای مغازه شلوغ به نمایش گذاشته شده اند ، پس روی مواد قوی و با دوام سرمایه گذاری کنید. "دوام بسیار مهم است. نمایشگر باید در برابر سختی ترافیک فروشگاه مقاومت کند تا جذاب به نظر برسد.

پیام رسانی بسیار مهم است ، اما موقعیت و سلسله مراتب به همان اندازه مهم هستند. به یاد داشته باشید ، این فقط آنچه شما می گویید نیست ، بلکه نحوه گفتن آن است.

تحریک احساسات افراد

بهترین نمایشگرها بیش از آنچه که به چشم می آید قابل ارائه هستند. برای برقراری پیام خود تنها به تصاویر متکی نباشید. راهی برای جلب نظر سایر حواس مشتریان خود پیدا کنید.

چرا اجرای خوب دکوراسیون مغازه برای موفقیت شما بسیار مهم است؟

آیا وقتی می خواهید کالایی از مارک خاص بخرید اما فضای قفسه آن خالی است ، این شرایط را می دانید؟ یا هنگامی که از تبلیغات بسیار خوبی در فروشگاه منحرف می شوید و در نهایت مارک دیگری را خریداری می کنید به غیر از آنچه در واقع قصد داشتید بدست آورید؟

چه اتفاقی می افتد که برای محصولات شرکت شما اتفاق می افتد بدون اینکه حتی از آن مطلع باشید؟

 

اکثر شرکت ها از قبل می دانند که اجرای دکوراسیون مغازه برای فروش موفقیت آمیز محصولات در فروشگاه ها اساسی است.

شما می توانید اطلاعات لازم برای اجرای دکوراسیون مغازه را از کارشناسان ما کسب کنید.