دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

طراحی داخلی پاساژ چگونه است؟

 هر راهرو پاساژ داستانی را روایت می کند. در این مطلب ایده هایی برای طراحی داخلی پاساژ را ارائه می دهیم:

ایده های طراحی داخلی پاساژ:

یک آینه در عین حال گسترده تر به راهروها می افزاید:

از بین تمام ایده های تزئین گذرگاه شما ، نصب یک آینه تمام طول راهی بی خطا برای ایجاد توهم فضا و روشن کردن چیزی است که در غیر این صورت یک مسیر عبور تاریک است. برای بالا بردن سطح آن ، یک قفسه دیواری واحد را از طریق آینه نصب کنید .

استفاده از چوب:

طراحی داخلی پاساژ با پانل های سقفی چوبی زیبایی خاصی به پاساژ می بخشد.

یکی از ساده ترین راه ها برای طراحی گذرگاه شما تبدیل ظروف به دکوراسیون و نمایش بهترین ظروف چینی در راهرو است.

یک گذرگاه سبک و عملکرد  را نشان می دهد. بنابراین هنگام طراحی مهم است که به خاطر داشته باشید نه تنها چه کسی باید آن را منع کند و چه چیزی را مجاز است بلکه باید چه چیزی را در پشت و فراتر از آن نهفته است. این مستلزم توجه به تأثیری است که مقیاس ورودی ، خطوط دید و کادربندی بر آنچه شخص هنگام حرکت در بین فضاها می بیند و تجربه می کند ، خواهد داشت. ما از متخصصان - معماران ، سازندگان و طراحان داخلی - خواستیم تا به ما بگویند که چگونه از معابر برای بهبود عملکرد و طراحی داخلی پاساژ استفاده می کنند. در اینجا همان چیزی است که آنها گفتند.

با موقعیت یابی بازی کنید

در بسیاری از پاساژ ها ، یافتن درگاهی در گوشه اتاق معمول است. معرفی طاق نمایی در یک فضای بزرگ و غیر منفرد می تواند منجر به دو فضای قابل کنترل دیگر شود. بعلاوه ، قرار دادن آن در مقابل یک نقطه کانونی نگاه فرد را به یک اتاق می کشاند و حرکت را به داخل آن دعوت می کند.

 

درباره مقیاس فکر کنید

معابر عبور و مرور در بسیاری از خانه ها در کل به یک اندازه است. اما اتاق هایی با ابعاد مختلف به درب های ورودی مناسب نیاز دارند. اتاق های بزرگ به ورودی های بزرگتر احتیاج دارند. از طرف دیگر ، صمیمیت یک اتاق کوچک توسط ورودی باریک تری حفظ می شود.

 

کنترل ترافیک و نور

جریان ترافیک از طریق یک گذرگاه بیشتر به درب وجود دارد و در صورت وجود ، نوسان یا باز شدن لغزش بستگی دارد. وقتی درب وجود ندارد ، فضاهای متصل به صورت عمومی درک می شوند. اما ورودی های دارای درب ، به ویژه مات ، نشانگر مناطق خصوصی است. درب های شیشه ای یا درهای جامد که در بالای آن از زیرگذرهایی استفاده می شود ، گزینه ای میان این موارد هستند: موانع صوتی تقویت کننده حریم خصوصی که امکان شفافیت را دارند. مجموعه ای از گذرگاههای هم تراز نیز می توانند به جریان آزاد نور و هوا کمک کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی داخلی پاساژ کلیک کنید.