دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

جدیدترین دکوراسیون داخلی ۲۰۲۱

سال 2020 سال تعیین کننده ای برای همه چیز بود اما به خصوص رابطه جمعی که همه ما با خانه های خود داریم. خاموشی های ناشی از بیماری همه گیر باعث شد بسیاری از ما در ایجاد دفاتر خانگی ، فضاهای آموزش در خانه و سالن های بدنسازی در تلاش باشیم و روش استفاده از خانه های خود تغییر دهیم، در همین راستا جدیدترین دکوراسیون داخلی ۲۰۲۱ به شما ارائه می شود.

خواه به خانه جدیدی منتقل شوید ، خانه فعلی خود را با جدیدترین دکوراسیون داخلی ۲۰۲۱ بازسازی کنید و یا برای آینده برنامه ریزی کنید ، مهم است که برای کمک به افزایش ارزش فروش مجدد ، زیبایی را به همان اندازه فعلی انتخاب کنید. در حالی که به طور کلی ، در سالهای اخیر و به ویژه در سال 2020 رویکرد "هر چیزی پیش می رود" وجود دارد ، این روندهایی است که کارشناسان و طراحان داخلی پیش بینی می کنند در سال 2021 از بین برود.

ما می توانیم یک هوای تازه ایجاد کنیم زیرا ظاهر مدرن خانه در حال خروج از مراتع است. به گفته کلی میسون ، مدیر خلاقیت و محتوای لولو و جورجیا ، بخشی از دلیل اینکه بسیاری از مردم از این زیبایی شناختی رنج می برند این است که بیش از حد زیاد مصرف شده است .

اما اگر نمی توانید در برابر اشتیاق Joanna Gaines در استودیوی منهتن خود مقاومت کنید ، میسون می گوید قطعات روستایی یکپارچه را انتخاب کنید که با دکوراسیون فضا مطابقت داشته باشد. بنابراین وقتی به ناچار با آن علامت روبرو شدید ، در برابر اصرار کلیک کردن روی "افزودن به سبد خرید" مقاومت کنید.

در مورد کانتینر سنگ مرمر که همیشه محبوب و همیشگی است ، اگرچه بخش عمده ای از روند آشپزخانه سفید ، از بین نمی رود ، اما بسیاری از مردم به جای مواد دیگر ، مواد زیبایی مشابهی را انتخاب می کنند. طراح داخلی کیتلین اسکنلون توصیه می کند با یک سنگ ساخته شده توسط انسان یا مهندسی بروید ، اما بر اهمیت انتخاب عاقلانه تأکید می کند: "تفاوت زیادی بین خط به خط دیگر وجود دارد.


نقشه های طبقه باز

در حالی که به نظر می رسید جذابیت طبقه باز در ابتدای سال 2020 کمرنگ می شود ، در طی همه گیری ، بسیاری از مردم راه سختی را آموختند که شاید آشپزخانه ، دفتر خانه ، اتاق ، اتاق بازی و اتاق نشیمن شما نباید همه باشد همان فضا عدم رعایت حریم خصوصی در نهایت به کمبود عملکرد تبدیل می شود.

اما طبق گفته دانیل بلوندل ، مدیر خانه آپارتمان درمانی ، اگر خانه شما در حال حاضر مفهومی باز است ، نباید اجازه دهید این مسئله باعث نگرانی شود. "من فکر نمی کنم که این یک شبه تغییر کند ، اما من فکر می کنم که مفهوم طرح باز کم کم از بین می رود. این در حال حاضر شروع شده است و من فکر می کنم که با شروع افزودن تقسیم کننده اتاق ، یا آوردن درب یا کشف نوعی راه حل برای افزودن حریم خصوصی ، این نتیجه به پایان خواهد رسید. "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد